melinadavideit

2010-10-25
19:29:38

mötley crüe - the dirt
hej på er!  idag har vi flyttstädat i lägenheten! mindre roligt men de är väl sånt som ska göras helt enkelt! har även fikat med mamma och mormor och de va ju mysigt.
i helgen var det kalas för min svärmor som fyllde 50 år! det var riktigt trevligt trots att jag är så jävla klantig.... jag hade sönder ett glas och vällte ut ett annat. jag är så himla pinsam och ingen blir förvånad att det kraschar och att det kommer ifrån mig. jag är hopplös!! Iaf så var det roligt, och jag är inte ett dugg ångerfull att jag inte åkte till wasa! Vad har jag där att göra egentligen! =) Nej man skulle ha startat en ny storslagen krog i mora! Synd att dom gör nå kulturgrejs av gamla strandenskolan för det hade ju kunnat bli världens coolaste uteställe om man gjorde om det =)
I helgen är det skoterns dag! Lär ju bli lite drag kan jag tänka mig! Är ju nå på parken då! Kan ju bara bli bra ;)
Håller på å läser min bok mötley crüe - the dirt! jävligt intressant bok och fan va mycket skit dom har gjort i sina liv! och vilken tjock bok det är, fan 570 sidor! Jag har snart läst ut den! =) Sitter och lyssnar på dem nu, för att få in känslan riktigt ordentligt =) Dom spelar ju grym musik och boken är grym den med. LÄS!
Jag har väl inte så mycket mer att säga =)

Kommentar:
#1: angie

det är en av de tjockaste böckerna jag läst skulle jag tro. men den är som du säger jäävligt intressant! musiken är ball som fa-an! kan du se dig & mig stå och dansa på bord till girls girls girls i vinter? DET KAN JAG!

2010-10-27 @ 20:27:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: