melinadavideit

2010-09-23
12:17:34

?
idag är en helt vanlig dag :P det är grått ute, så grått att man knappt inte vill dra upp persiennerna! tänk om solen hade kunnat lysa lite  =)
fick hem kläppentidningen idag, fan va jag längtar =) jag tror det kommer bli en grym säsong alltså!

igår mina kära vänner blev livet snäppet lättare! vi har nämligen fått en egen tvättmaskin igen!!!! vi kan tvätta i lägenheten! det är helt fantastiskt! vi slipper alltså gå upp och ner för 4 trappor och kånka och stöna med all denna tvätt till förbannelse! sjukt hur mycket kläder tre tjejer kan ha.. + stefan såklart. men nu står den där iaf! Stefan och hans lillebror va så snälla som kom och bar här igår! Duktiga killar! är inte hur lätt som helst att bära upp en tvättmaskin och sen bära ner en som är ännu tyngre! men nu är det gjort iaf och det känns grejt!

nu sitter jag här och kikar igenom mitt rum, det känns som om jag vill göra någonting.. jag vill fixa fint i mitt fönster! just nu ser det ju bara bedrövligt ut med mammas fula ja va fan är de... BLADVÄXT som är hur stor som helst som jag inte bryr mig i å vattna för jag vill att den ska dö men hon vattnar den ibland och det innebär att den kastar av sig tusen löv i mitt rum = löv på golvet = smuts! hmm ja jag funderar lite =) ska nog bannemig ta och kila ner på stan i någon inredningsbutik och se om jag hittar någonting som passar sig! det mesta i möbelväg här i mitt krypin är ju svart. svart byrå, svart gardin, svart lampa, svart hylla x2, svart dekor på väggen, svarta ramar.. ja ni ser =) ja! det får nog bli mitt uppdrag idag =) kanske rent av köper NYA KRUKVÄXTER och har här =) i svarta krukor =) hmmm nu är jag inspirerad!! ska kika lite på intranätet .. söker på "svart inredning" ... =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: