melinadavideit

2010-09-07
16:36:16

FYYYYFAAAAAAAAAAN!!!!
om du någon gång i livet får för dig att sätta in en spiral, GÖR DET INTE!!! det här var den värsta fysiska smärtan jag varit med om i hela mitt liv!! alltså, jag har fått armen ur led, har fått sparkar i huvudet som gjort mig medvetslös, slagit ut tänder, piercat naveln, tatuerat mig i 2.5 timmar.. men inget, ingenting klår det här!!! hur fan ska man beskriva den här känslan? det känns som om någon skär upp en innifrån med en kniv och man kan inte göra någonting åt det!! så jävla hemskt!! och när man tror att dom är klara så har dom inte ens gjort hälften!! det gjorde så förjävulskt ont så det går fan inte att beskriva och det här gör jag ALDRIG om i hela mitt liv!!! barnmorskorna tyckte inte jag skulle köra bil hem för jag va helt vit i ansiktet.

nu vet jag vad smärta är.



tur att jag har världens sötaste pojkvän =) han kom hit med en fin ros för han tyckte så synd om mig! JAG ÄLSKAR DIG STEFAN!!


och mamma du hade rätt, det gjorde skiiiiiiitont och inte bara lite heller. som tur är så lever jag iaf än så länge och just nu hoppas jag på ett svar från mamma ifall hon kan köpa hem thaimat till sin älskade lilla dotter som är ynkligast i hela världen idag. och inte nog med spiralen så tog jag ju ur p-staven också! fast det var ju en fis i rymden - och då kan ni som känner mig förstå vad jag måste ha gått igenom innan med tanke på att jag fick bedövning i armen med en spruta och sist jag va och skulle ta spruta höll jag på att svimma.  och när jag gjorde detta kunde jag tillochmed titta när hon drog ut staven!!!  sjukt sjukt sjukt

Kommentar:
#1: erik

sluta gnäll, du har själv valt att ha spiral .. det finns kondom .......

2010-09-07 @ 21:47:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: