melinadavideit

2010-09-23
19:01:55

inredningsmellis!
ååå så nöjd jag är!! jag tog verkligen tag i det jag skrev om tidigare idag, att renovera mitt fönster och det känns som om jag är någon annanstans just nu =) jag är verkligen nöjd! och det vart inte alls dyrt!! och det bästa av allt - det nedrans fula jävla bladgrejen är borta!! no more leaves!

här kommer före-och efter bilder =)


här har vi .. den...


nedrans blom... bladgrej!!

sedan hokus pokus.....




alla från dalarna borde ha en dalahäst av något slag!! =)


myysigt!!


vart det inte lite bättre tycker ni ??

Kommentarer:
#1: Anonym

Självklart borde alla ha en dalahäst :) Du fick verkligen mysigt och fint i ditt rum nu kram

moster

2010-09-24 @ 16:01:46
#2: Anonym

Självklart borde alla ha en dalahäst :) Du fick verkligen mysigt och fint i ditt rum nu kram

moster

2010-09-24 @ 16:02:36

Jag ser att du bor på stan. Jag och Niklas är ute efter en ny lägenhet. Vad kostar din och vem kan man kontakta? Kram :D

2010-10-20 @ 19:41:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: