melinadavideit

2010-09-07
20:02:19

lugn
okej, lugnet sprider sig i kroppen, det gör inte alls lika ont längre men fyfan va ont jag har haft idag. tur stefan kom hit och tog hand om mig! han beordrade mig att lägga mig i sängen så låg han och höll om mig så somnade vi! ♥ jag tror faktiskt att vi sov bort den värsta eftersmärtan. jag är glad ändå att stefan inte kunde följa med och sätta in spiralen för jag vill inte visa mig så svag som jag verkligen va då. jag grät. det gjorde så ont.

men nu när jag har legat hela dagen, vilket jag verkligen har gjort! så känns det faktiskt lite bättre =) imorn är det tvättstuga igen så jag lär tvätta hela dagen. sen vill jag ut och plocka svamp här någon dag igen =)


min arm har börjat verka lite nu också, bedövningen har ju släppt. gud vad jag är ynklig idag! men jag känner mig lugn, jag säger som cissi - det är bara hårda brudar som klarar av att sätta in spiral!
frågan är dock hur hård jag är egentligen för de va nära att jag inte pallade det.


hahahaha, kom förresten på att det kanske gör mindre ont nu för att jag har proppat i min smärtstillande, smart jag är =)

nu börjar första avsnittet av idol =) kul!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: