melinadavideit

2010-09-01
21:04:04

1 september
Hej på er godingar! Idag har jag varit glad precis hela dagen! Vaknade upp av att dom borrar i vårat betonghus och det dånade som om hela huset skulle gå i bitar!! Nåja tänkte jag och fortsatte blunda i hopp om att det skulle sluta, det gjorde det ju inte. :P fasen tänkte jag så jag sov då alltså emellan dessa borrningar! intervall på 2 minuter kanske! hehe men lika glad för det är jag! dom satte upp nå nya lampor i trapphuset.

efter det så gick jag och mamsen ut på en promenix i solen =) riktigt skönt! sen kom vi hem och jag slängde mig i duschen och direkt efter det var det bara dags att slänga sig ner i källaren och börja tvätta all våran tvätt! I'm the tvättlady =)

har tvättat från 14-18 och nu känner jag mig nöjd, det är rent och allt är som det ska! har även pratat med helgesson så nu är det klart att jag och sandra kommer bo i källan i vinter! det blir kanon det =)

appropå sandra så befinner hon sig i mora nuuuuu :D tjiiihooo =) jag ska ta och kila upp till färnäs en sväng strax =)



jag är en blåsfisk!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: