melinadavideit

2010-09-09
22:11:26

spännande!!
idag skickade jag in en jobbansökan och fick svar efter en timme! så nu ska jag på intervju på lördag! riktigt spännande!
det är som personlig assistent, kul att prova på någonting nytt, är lite less på hotell-restaurangdelen efter 9 år =)


ikväll så har jag och fidde plockat svamp igen, det fanns inte lika mycket som förra gången men lite knåpade vi väl ihop iaf =) och sen har jag tittat på idol och nu sitter jag och snicksnackar lite med mammen! har inte riktigt fattat att det är torsdag idag :P heh, tänkte när jag fick svar att jag ska på intervju på lördag att ja men de är ju hela veckan dit.. det är fredag imorn... sen är det lördag!  tjo vad den här veckan gick! tiden går väl fort när man har roligt! och nästa helg åker vi ner till trosa, det ska bli skoj å träffa mina söta släktingar! fast först så får vi lov att gå igenom en begravning på fredagen - mammen ska sjunga så det blir fint =)



har ju även fixat min fina mammas naglar idag på hennes söta hand! hon verkar nöjd iaf med ett konstverk på sitt fuck u finger!

jag har orangea naglar! hur höstigt är inte det ? :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: