melinadavideit

2010-09-22
15:55:32

vad är de för fel på folk?
haha shit alltså de kryper i hela kroppen på mig !!! sitter och söker lite på måfå på nätet och kommer in på body modification.. ni som känner mig är väl inte förvånade att jag hittar sjuka saker... men de här, de är sjukt beteende!

varning för sjuka bilder...

han gillar tydligen nålar i benen..

hmm ?? snyggt....


haha svärmorsdröm! undra vad mamma hade sagt...



<












jag återkommer till min fråga... VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?!?!? Varför gör man såhär mot sig själv ?? Varför sticker man miljoners nålar igenom benen? Kan ju knappast vara skönt att ha på sig byxor över det där??
Varför sätter man in ett stort jävla stjärnimplantat i pannan?!
varför piercar man allt som går i hela jävla facet??
eller sätter in stora stora plattor lite här och lite där?
VARFÖR syr man igen ögon och mun?!?!?! hur ska du äta?!
varför sågar man sig igenom kinden?! skönt kanske??
tatuerar sig till en dödskalle, det är snyggt! !?!?!!!??!
eller jag vet! vi gör ett hål i magen och stoppar in någonting där?? för det gör säkert någon nytta =)
nej! jag vet, vi lägger in två KORVAR på vardera sida av pannan, det är ju snyggt?
Eller varför inte, sticka en jävla GREJ igenom benet?!
Passar inte de? Nej då kan vi ju SKÄRA LOSS ENA FUCKING JÄVLA ÖGONBRYNET och lägga det på läppen så det blir en mustach??
Passade inte det heller? nej då kan vi ju sy igen munnen igen. praktiskt och bra mmmm.
Annars kan man ju alltid skära bort delar av näsan och sen sy ihop den på ett helt nytt revolutionerande sätt!
Man kan ju annars operera in klor?!

Ja ni ser ju själva.. Hoppas verkligen att era mammor och mormrar är stolta över er för ni är så vackra.
En fråga jag har, vem anställer någon som ser ut såhär? Haha tänk er om han killen på sista bilden hade stått i en godisbutik och ditt barn skulle gå in och köpa lite gott - får syn på den här karl?! Jag blir ju fan rädd av att se honom på bild!! jag hade då verkligen inte anställt någon som såg ut så! jag undrar verkligen hur man tänker när man ger sig in på såna här grejer :P asså de är nästan så jag sitter och skrattar nu för jag tycker det är så komsikt att man kan göra såna sjuka saker och inte fatta själv hur det ser ut :P

Kommentarer:
#1: Kelley

Hej Melina!!

Hoppas allt är bra med dig och ville nog mest bara säga hej och att jag blev lite rädd för dessa sjuka bilder! =)

2010-09-22 @ 18:18:00
#2: Roxy

HUR FAN HITTAR DU ALLT!??? hahahahha knäppgök ;)

2010-09-22 @ 19:20:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: