melinadavideit

2011-08-10
16:27:53

10 augusti
Hej på er! =) Idag är det den 10 augusti som sagt och idag fyller Stefan 22 år! Grattis baby! Jag köpte en perkulator till honom från OBH Nordica, för han hade ingenting att göra kaffe med i sitt nya crib
=) Men nu har han =)
såhär ser den ut, och han blev glaad =)
Snart ska jag slänga in honom i duschen för det kommer folk hit på fika runt 18 och han sitter just nu i mjukisbyxor och spelar bilspel på playstationet. haha lillmuppen, nog för att han blir äldre men innerst inne kommer han alltid vara en liten pojke !
Nu har jag varit ledig i tre dagar, och för er som inte vet det så håller vi på å flyttar för mamma har köpt hus! Och det ger vi en riktig facelift innuti nu dom här veckorna. Riktigt roligt och snyggt blir det! Jag tänkte sen att jag ska lägga in bilder på före och efter, men eftersom att det inte går att blogga med bilder från iphone så får det vänta tills jag hinner lägga in bilderna på en dator.
Nu har jag bara 7 dagar kvar på fryksås hotell, sen ska jag ha semester en vecka och sen är det dags.
Melina Davideit ska börja skolan. Spännande ska det bli!  Jag är såå nyfiken på vad de blir för klasskamrater och allt vad de nya kurserna innebär!!
Nu är Stefan så nyfiken på vad jag gör här så nu måste jag nog ta och avsluta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: