melinadavideit

2011-02-02
23:19:58

Dragon DX
Hej på er! Idag har jag äntligen fått mina nya googlar! Mattsvarta Dragon! Är mycket nöjd hittills =)


Goggles "DX" - Coal/Pink Ionized



här har vi dom! nu återstår bara att prova dom!

idag var det jobbdags igen efter 4 dagars ledighet! efter jag jobbat fredagen kom stefan hit till sälen och va med mig här till på söndagen, då följde jag med honom hem till våmhus och så åkte jag tilbaka hit med sussi imorse onsdag! så jag har fått vara med stefan i nästan 5 dygn! =) underbart har det varit och ååå vad jag redan saknar honom =) min lilla älsklingsgris <3

nu dröjer det ett tag tills vi ses igen, men det går fort!! har lite grejer framöver här som kommer få tiden att rusa!

jobbar nu 6 dagar i sträck, sen på måndag efter jobbet är det personalfondue! ÅÅ så gott det ska bli! ledig är jag dagen efter och sussi med för den delen! så vi kanske tillochmed tar oss en stänkare måndag kväll och sen drar ut och åker på tisdagen =) då får jag inviga nya googlarna!  sen blir det säkert nån club crane på fredagen och sen den 18 ska jag iväg till stockholm, lär säkert åka hem till mora på torsdagen där så jag slipper åka sälen-mora-stockholm och sen tvärtom på samma dag!! humpf! då är det begravning! usch, den 25e händer det någonting annat skoj ska ni veta =) hemligt är de dock =)

nu har sandra lagt sig för att sova och det ska jag också göra nu =) borsta tänderna först bara! =)

Kommentar:
#1: angiebangie

usch, den 25e händer det någonting annat skoj ska ni veta.



la märke till att du skrivit usch, alltså tycker du det är usch och skoj på samma gång. mycket fi**igt. ;D

2011-02-03 @ 16:50:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: