melinadavideit

2011-02-03
20:32:29

källis
hallådär kött och blåbär! imorse när jag och sandra tittade ut genom dörren trodde vi knappt våra ögon! snöade som bara den och det verkade som att det aldrig skulle sluta! det slutade ungefär vid mitten på arbetsdagen! det snöade och va 0gradigt så det va tung snö! gud va jag har skrattat åt folk som har fått snöplatåer under pjäxorna för snön va så kletig =)


har haft lite besök här i hemmet nu av grannarna + sussi =) riktigt trevligt! nu sitter jag och sandra och kikar på sveriges värsta bilförare =) hihi sen ska vi över till sarorna och kika på kommisarie späck =)

haha!


imorgon är det jag som står i ugglan och orren :P wiho! sen imorn ska jag på bio med sussi och angelina innan det blir club crane =) jag längtar!!

haha skulle precis starta min gamla dator som inte varit igång på en månad. va så de damma om den =) men de jag skulle göra på den fungerade inte så då stängde jag av den igen :P den kan få stå där och ruttna!!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: