melinadavideit

2011-07-02
12:20:00

Lördag!
okej, idag inleds dag 4 av 7 i rad. alltså 3 arbetspass plus idag kvar tills jag får lite ledigt! det ska bli himla skönt, men det är även helt ok att jobba lite =) hade blivit galen om jag inte haft något jobb!!
igår var jag ut och sprang en vända och sen for jag iväg till jobbet, slutade halv 12 inatt. inatt lär jag sluta runt 3 tiden?? bröllop är det på schemat idag! är så spänd på va bruden har för klänning =) jag börjar kl 15 så jag ska väl snart ta och börja göra mig i ordning. sitter just nu ensam hemma i mammas fotölj, har ätit en skål med jordgubbar och lite glass, muuuums.
om 2 veckor förresten får jag veta hur min framtid ser ut! då får jag svar ifrån högskolan. späääännande =)
här är en bild på mig och mamma sen dom kom upp en weekend till sälen =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: