melinadavideit

2011-06-09
13:44:56

Paintball!
Hej på er! Här ligger jag och vilar lite innan jag ska iväg på jobb kl 15-stängning. Har varit ledig i 2 dagar nu, bortskämd man blev! =) Sen på lördag är jag ledig igen, då är det Stefans examensfest ! Hans present kom med leverans idag! Hehe, han vet redan vad det är och åå vad han har tjatat på att den ska komma! Hans älskade lilla (stora) OnePiece! Och, okej, jag erkänner, jag beställde en till mig också, störtsköna är dom!!
Igår va jag och frissade mig lite hos Anna, då när vi höll på där så tyckte vi att, fan vi gör ju aldrig någonting roligt förutom att sitta och dricka vin (massa vin), så vi ringde runt till massa folk och drog och spelade paintball på kvällen! Det var skitkul förutom en gång då jag vart så jäääävla sur på Stefan. Han sköt mig rätt i sidfläsket på någon centimeters avstånd fastän reglerna var 5 meters avstånd. Och FAAN va ont det gjorde. Men men, jag är inte långtjurig, bara nån timme :P Jag ska väl ta ut min hämnd någon gång här framöver ;)
Tycker ju faktiskt om honom ändå =)

Kommentar:
#1: Tranan Knapp

HAHAHA!!Rätt åt dig Melinda Davidääääjt;)

Hoppas allt är bra med er "östdalingar"=)

2011-06-11 @ 04:35:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: