melinadavideit

2011-06-30
23:17:23

Torsdag kväll!
Hej å di. Här sitter jag nu ensam hemma i ett hus. Snart flyttar vi, för er som inte vet det =)
Idag har jag jobbat.. Igen :P En timme övertid dessutom! Kändes lite sådär när de va så fint väder men vatusingen jag får ju lite mer penge då iaf! Vahettereeee nu är jag fan lite hajj på bokningssystemet, det är ju egentligen inte ens svårt =)
Direkt efter jobbet åkte jag till min söta vän Rebecka, vi och Filippa åkte iväg och badade lite granna, himla skööönt, nu har jag doppat mig nåra gånger till senniiii =) Jätteskönt när de e så himla himla varmt att få svalka sig lite, sen har det ju regnat nu på kvällskvisten. Va iväg och hämtade upp gofisen Anna i utmeland nyss å så sen har jag umgåtts med mina fina vänner lite nu och kom hem för bara en 10 minuter sen.
Imorgon börjar jag inte förrän kl 17, skönt tycker jag nu som har haft frukost i två dagar nu då man får gå upp så jättetidigt :P Gött me lite variation. Jag jobbar ju 7 dagar i sträck nu så någon helg får jag inte veta av denna vecka inte. Det är äta, sova, skita fryksås som gäller!
Jag vet inte vad mer jag ska skriva, Tingeling hälsar här bakom mig :P
jo förresten, här kommer lite bilder....
ser ni vem som fortfarande kommer i sin balklänning?! DEN NI =) stängd dragkedja å allt =) glad tjej.
här har vi årets badbrud 1997!
hehe anna färgade ögonfransarna på camilla idag :P
mina kompisar anna och rebecka! =) dom är så vilda så man inte riktigt kan få till nå ordentliga bilder på dom :P

Kommentarer:
#1: tina

Söta ni är tjejer! Mellie, ska ni flytta igen?? Var och varför ?? :D pöss!

2011-07-02 @ 17:53:46

Den kvällen var vi alla lite vilda :D

2011-07-03 @ 23:28:15

Den kvällen var vi alla lite vilda :D

2011-07-03 @ 23:28:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: