melinadavideit

2011-06-02
01:08:00

Viiiin!
Heeej tänk så gott det kan vara med några glas vin! I like! fan alla borde unna sig ett par glas vin nån dag i veckan. Himla gott,  jag har tillochmed fått ett myggbett i tinningen utan att jag märkte det. Men nu känns det minsann mina goda vänner!
Förresten har jag fått höra att det är många som undrar varför jag har så få vänner på facebook, jo det är såhär att jag ser inte facebook som en bok där "är du inte vän med mig på facebook så är vi inte vänner IRL (in real life)". Utan jag ser det mer som att varför ha en massa folk som man inte känner och som man aldrig pratar med? =) Inte elakt eller någonting sådant utan mer en säkerhet också. Jag tycker det är himla himla skönt att veta att det är bara folk jag känner som jag har på min lista! =) Så var det med det.
nu ska filosofen gå och lägga sig =)
Stefan, jag älskar dig! Det är du och ingen annan!! Min lilla busekråka! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: