melinadavideit

2011-03-17
18:07:44

hemgång på ingång igen!
hej på er! här ligger jag i sängen på min lediga dag! håller på å tvättar för fullt nu äntligen, har tvätt som har legat i typ 2 veckor! men nu är den i maskinen och de ska lukta gott - inte grävling! annars idag så har jag setat ute i solen med fötterna på en stol och röven på den andra med mitt sköna täcke över mig och läst en bok! riktigt gött för själen =)

nu är sandra strax på ingång, undra vad vi ska hitta på för bus idag?

Idag är det torsdag för den som inte vet det, och imorn är det fredag, då är det jag och skotern hela dagen, sen på lördag sitter jag i stolsliften till ca 17 nån gång senast sen ska jag och adina då fort som fan ta oss till mora och äntligen träffa alla midvinterblotsnissar!! ska bli så kul att träffa alla igen!

oj oj oj nu har jag minsann varit ute och sprungit me sandra! bra det nu är det bara fortsätta springa igen =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: