melinadavideit

2011-05-12
12:23:38

ja!
hej på er ! nu ligger jag i mina sköna soffa! vädret är ju sådär så det känns inte som att man har bråttom upp för att göra någonting. hela veckan har jag sovit hos stefan och sen gått upp med honom 05.30 för att äta frukost och sen åka hem till mora. snacka om morgontrött, så jag har direkt gått och lagt mig när jag kommit hem igen, å så även idag! det är skönt tycker jag ! ligger här och funderar lite över vad jag ska hitta på idag samtidigt som jag läser lite ur jenna jamesons "Att älska som en porrstjärna". Stefan slutar sent idag så jag får helt enkelt underhålla mig själv! Ska ta mig ut på en promenix senare iaf.
igår solade jag i flera timmar! såå gött! så nu har jag fått årets första riktiga bränna på ryggen och under skinkorna!! så kan det gå när man är soldyrkare =)
¨
här är en bild från nån av dom sista dagarna i kläppen då de va så varmt att man helst hade stått naken!! (kanske inte hade varit så populärt i barnliften som sparven är) ELLER??

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: