melinadavideit

2011-11-11
18:57:05

Glöm det jag sa..

Jag är inte ett dugg fri! Fast det har jag ju bara mig själv att skylla! Jag är nu en anställd (bara jag har skrivit på avtalet) på bahnhof! Det känns bra å det är trevliga arbetskamrater! :) känns riktigt bra! Så nu jobbar jag där de dagar jag inte går i skolan! Tur är att det inte är nå fakturakundtjänst på helgerna! Det lilla dumma nu bara är att jag har ett till jobb de nästkommande 5 helgerna :P snacka om att jag kommer vara slut efter jul!! Men jag gillar ju att jobba och det är alltid kul att lära känna lite nya människor på min nya bostadsort!

Nu sitter vi i bilen jag och Stefan å är påväg hem till Mora över helgen. Ska bli skönt å träffa mamsen lite <3

Här kommer en bild på mitt å Annas pluggkaos!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: