melinadavideit

2011-10-02
22:43:39

Ängesgårdarna

Hejsan! Nu är jag och Stefan äntligen hemma igen i vårat gulliga lilla crib :) har packat in lite grejer å så sen har stefan fått inviga Wii här hos oss å de fick bra betyg ! :) haha han låg här å sprattlade på golvet med allt va kontroll å nunchuck eller va de heter! :p kul ! Nu har vi krupit till kojs å ska sova!

Imorn är de dags för skola igen å jag har fått höra att anna ska visa mig en film från deras fest i fredags ! Å sen hoppas jag att våran sminkbeställning kommer så fort det bara kan!! Kan inte fatta att det finns så billigt smink!! :) hoppas det är bra! Helene sa att de va de iaf :)

Fick förresten prata en snabbis me cisen ikväll! De va inte igår!! Hihi så här får ni en bild på henne ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: