melinadavideit

2011-10-02
02:37:33

Rädd

Så jäkla rädd å feg man är då!!! Bara för att vi, efter tentan i onsdags satt å snackade massa spöken å grejs så är jag nu, återigen svinrädd när jag ska gå å lägga mig alldeles själv!!! Hur kommer det sig att man blir så sjukt rädd för någonting man inte vet någonting om? Är det just därför? För man inte vet och inte kan förklara? Jag vill att det ska försvinna iaf. Vågar inte kika i speglarna när de är kväll, när jag släcker ett rum vänder jag bort ansiktet ifrån rummet! Usch så äckligt det är!!

Kvällen har jag iaf tillbringat här hemma på dössvägen med mamma (lite Kimberly & Emil) jag har rensat svamp å hon har kollat på :p innan de så åt vi tacos och kikade på fångarna på fortet! Sen somnade alla så då har jag spelat lite på mitt alldeles egna Wii som jag fick hem igår!! Känner mig lite smånördig och beroende just nu men de är ju sjukt kul!

Imorn ska vi hälsa på mormor & morfar en vända! Jag tycker så mycket om min mormor & morfar så ni anar inte!

Sen ska jag å min babe åka hem till oss igen :) mysigt! Idag (igår) har vi 3 år + 11 månader!! Inte klokt va tiden går !!!! :) jag älskar dig grisen!!


Haha nu är kl. 02.34!!
Skickar med en bild på min lilla mupp å min kära mamma å mormor ifrån förra helgen när vi va i Trosa :) <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: