melinadavideit

2011-10-04
09:16:14

Täppt

Jävlar va svårt det är att sova när man inte kan andas? Hur kommer det sig att på dagarna är det som ingenting men så fort jag började borsta tänderna å la mig i sängen igår så täpptes min näsa igen?? Varför just då?! sjukt konstigt.

Jag lovar att bara jag ställt mig upp så kommer jag kunna andas igen.

Idag är det tisdag å jag är ledig, sköönt! Hade varit ännu skönare om jag hade kunnat sova :P men men. Bara så ni vet så tänker jag sminka mig fastän jag är ledig för jag har fått mitt nya smink!!! :D 16 grejer för 300 kr! Den ni, köp de på åhléns om ni kan ;)

Jag, anna å helene beställde tillsammans 50 grejer, man fattr inte hur mycket det är egentligen, men vi fick betala 1000 kr tillsammans för 50 saker!!! Om du snittar på att en sak på Åhléns kostar 100 kr för det gör de lätt aa 100 x 50=5000! gött för oss va ? :)



Haha här är helene överlycklig när hon öppnade vårat sminkpaket!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: