melinadavideit

2011-09-13
12:25:26

13 september
Hej! Här sitter jag i soffan i mitt & stefans crib!
Jag har nyss varit in till Ingarvet i falun för att åka till posten och skicka iväg en bok jag fått sålt. Äntligen. Jag beställde ju hem en bok från en kurslitteratursida, det visade sig vara fel bok och det sög ju. Men nu har jag fått den såld iaf och jag har inte förlorat ett öre på det!
Däremot har jag förlorat 556 kr på en annan bok nu. Jag gjorde ju ungefär samma sak med en annan bok jag har. PAOU heter den och jag fick hem den för 250 kr! MEN det är en gammal verision och det saknas grejer i den. Så nu efter ett samtal med mormor har jag beställt den nya verisionen, så nu ska jag lägga ut den gamla till försäljning sen så fort jag får den nya =) Känns dock suuurt att köpa så dyra böcker..
Å nu är det ju meningen att jag ska plugga då. Och betala för ännu en bok jag fått napp på idag. Den kostar egentligen 370 kr men jag får den för 140!! =) GÖTT, så nu ska jag bara betala så skickas dom nog så snart det går! =) Sen fattas det bara en bok. Hoppas jag får tag i den........

Och appropå mormor! På torsdag fyller morfar år så då ska vi(förhoppningsvis), iaf jag åka dit på middag! Det tråkiga med den dagen är att det är Daddys dödsdag. 3 år sen han dog. Helt sjukt och jag tror fortfarande inte att jag har fattat? Hur ska man kunna förstå nå sånt?
Iaf så ska jag fira min käre morfar =)
I helgen! Blir det att åka till Trosa och hälsa på min släkt. Det ska faktiskt bli skönt, det är alltid kul att träffas allihopa =)
NEJ nu ska jag läsa i nån smart bok här hemma. Tjingeling!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: