melinadavideit

2011-09-08
10:49:03

En ledig torsdag!
Tjeena på er! Idag är det torsdag och jag är FETT ledig. Hehe. Ritkigt skönt att inte behöva gå upp, de dryga är ju att man alltid är pigg dom dagarna man får sova och trött dom dagarna man måste gå upp. Hur går de till egentligen?
Jag har iaf lite grejer ja ska göra idag iaf, jag ska in till Falun och hämta ut mina nya glasögon (!!!!!) som nu är färdiga :P Går de bra ändåå?? :P hahah sjukt! pluggga ska jag göra ikväll, sen när jag ändå är i Falun ska jag fika eller nå sånt med mina nya vänner Helene och Anna!
Dom håller på å övertala mig till att stanna här i helgen, och jag tror jag faller för det? Har ju ett eller annat att få igen från i torsdags ;) haha! det har ni lovat nu tjejer? :P
Förresten så måste jag börja knäppa lite kort igen, vafan hände med mina kortknäpparskills ? Förr tog jag kort på allt hela tiden, men nu aldrig? Det är dags att ändra det.

Igår var en rolig dag i skolan! Vi har börjat snacka etik nu och jag tycker det är väldigt intressant och våran klass verkar va sjuk bra! Alla har bra åsikter å har alltid någonting att säga. Känns riktigt bra, åldern är från 18-46! Det ser jag bara fördelar av. Kloka människor!
Nej jag ska väl ta och rycka upp mig här om ett tag =)

Kommentar:



Jag lovar, lovar, lovar!! Både jag och Helene ska hålla ditt tempo ;)

2011-09-08 @ 12:01:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: