melinadavideit

2011-09-15
14:23:59

Kära rakapparat
Hej på er, här ligger jag i sängen och klockan är 14.12 nu när jag tittar på klockan. Varför ligger du där undra ni?
Jo för att jag har precis duschat och det är så himla skönt att lägga sig under täcket efter en dusch =)
Dock hade jag en mindre skön upplevelse i  duschen då jag fick den brillianta idén att raka mufflonfåret med min rakapparat för att det skulle gå fortare, får jag tycker det är så SJUKT tråkigt att raka sig. Och vad händer?? Jag kör fast på nå vis och apparaten byter skepnad till en fucking jävla epilator???? Jag har stått och hoppat och skrikit i duschen ska ni veta, fy faaan va ont de gjorde och jag är helt röööd. And I thought to myself, what the fuck?! Hur gick det där till??? För efter diverse mordhot åt apparaten fungerade den ju??
I övrigt har jag haft en lugn och skön morgon här hemma, stefan åkte till jobbet kvart i 7. Jag gick upp vid 20 ungefär tror jag? Gjorde mig en god frukost med toast och stekta ägg ett glas juice och ett glas o'boy! gött va de.
Nu har jag läst ett kapitel i PAOU och har ett kvar att läsa till på måndag sen har vi ett fett jäkla kompendie vi ska läsa om arbetsrätt. Kapitlet jag läste i boken fattade jag ärligt inte så mycket av, det tog typ 2 timmar att läsa ett kapitel på 30 sidor. Det var rent utsagt 30 sidor med lagar. MBL och TCO och MBL §11-32... MBA också förresten. och DEFF.. Fattar ni någonting av det här så kan ni ju skicka ett mail till mig.
Så jag tänkte att jag ska smälta det här kapitlet under dagen. Ikväll ska vi till mormor och morfar för moffen fyller år =) Sen åker jag med mamma och kimberly hem och imorn åker vi till trosa! jäklar va jag far :P hoppas hoppas hoppas jag hinner få hem  någon bok så jag kan ta med mig den hit!!!! :P

Idag är det 3 år sen min Daddy dog. Det är sjukt.. JAG SAKNAR DIG!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: