melinadavideit

2012-11-12
14:23:04

Måndag

Hej!

Idag är jag hemma från skolan och andas ut efter helgen!

Det har varit mycket farande men det var värt det!

I fredags åkte jag och Stefan hem till Mora, han till våmhus å jag till utmeland. Jag pysslade klart med Björns present (som för övrigt blev grym) och snicksnackade med mamma.

Gick upp kl kvart i 8 på lördagen å började göra mig i ordning och packa för att vara klar när Stefan kom å hämtade mig vid 10. Efter vi varit till systemet, Ica och Statoil åkte vi till Sälen i en jävla fart (de va inte jag som körde).

Väl framme träffade vi alla gamla godingar och efter bandvagnsåkning, grillning och luftgevärsskytte så gjorde vi oss i ordning för fest! Vart dock ganska tidigt för mig å steffe eftersom vi var så trötta och slug efter mycket åkande. Sen åkte vi till Mora igen, hämtade kökssoffa och en crosstrainer som nu har varsin plats i vårt hem! Finally..

Så nu idag har jag kört en halvtimme på den i alla fall, skönt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: