melinadavideit

2012-11-03
01:26:54

Moooora

Hej godingar!!

Här ligger jag hemma hos mamma i mitt rum som jag har här. Superskönt är det att ligga i sin gamla tonårssäng där man gjort både det ena å de andra.. (HE HE) Den är då aldrig obekväm :)

Ikväll har vi firar min syster som fick då fina presenter och jag har helt klart kommit över min avundsjuka som jag hade då jag var liten. Då fick ingen fylla år utom jag och jag började alltid gråta när andra fick presenter och inte jag. (De här får jag höra varje gång någon av mina släktingar fyller år). Värst var de alltid när mormor fyllde år, hon fyller år dagen före mig och jag visste ju att när som helst är det min dag, så på morgonen var vi upp och gjorde i ordning frukostbricka och jag såg alla presenter och så gick vi upp på övervåningen hemma hos mormor å morfar, dock visade det sig att det var MORMOR som fyllde år och inte jag. Där kan vi snacka om I'm only gonna break your heart!

När jag blev äldre kunde jag ju inte bete mig såhär nå mer. Det resulterade i att jag bland annat inte brukade vara med på kalasen för jag klarade inte av de utan att bryta ihop. Hehehehe. Jag har iaf klarat mig idag!! WIIIIHOOOOO!!

Kimberly fick i vilket fall fina smycken, alkohol, oljor, champagneglas å lite till som jag inte minns :)

Grattis igen!!

Förresten, här kommer en bild på den fina buketten som "min man Stefan A" köpte igår på vår 5årsdag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: