melinadavideit

2012-10-11
20:29:58

Livet
Tänk va bra livet är ibland. 
 
Jag som normalt är så jättemörkrädd har inte haft det så himla jättejobbigt som jag trodde att det skulle vara.
Visst knäpper det i element, väggar, golv, tak, fönster och så vidare. Men min tant har faktiskt sagt att det inte finns några spöken här inte. På något vis så har det varit lugnt här denna vecka. Konstigt! Och SKÖNT. 
 
Ibland frågar jag rätt ut i luften: "Är det du Daddy?" men sen ångrar jag mig snabbt för jag skulle bli allt för rädd om jag fick ett svar. Jag skulle bli glad å ena sidan om jag fick kontakt med honom men då skulle det ju också visa sig att det faktiskt finns den där andevärlden som jag är så rädd för. ååå va jag är splittrad i denna fråga. Jag vill att det ska finnas men samtidigt inte. Jag är väl allt en mupp. 
 
Jag har iaf packat ihop mig lite nu inför imorgu då jag ska hem till Mora.Vet inte riktigt vad det är jag behöver ha med mig egentligen men jag kommer väl på det imorgon på morgonen, annars när jag ska åka.. Då får jag väl åka förbi här och hämta det då! :P
 
Det var inget mer jag hade att säga just nu. Hej!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: