melinadavideit

2012-09-23
13:49:57

Lugn helg!
Hej på er godingar!
 
Här sitter jag vid köksbordet i Ängesgårdarna!
Utanför blåser det lite och jag ser hur lönnarna har fått en rödaktig färg i topparna och det blir gulare längre ner på trädet och längst ner i löven är det fortfarande grönt, hösten är här. I fredags fick vi till och med skrapa rutan på min bil när vi for till jobbet!
 
Jag gillar hösten, den är mysig.
 
Igår va Kierstin och Janne här och spelade spel med mig och Stefan, det var riktigt trevligt. Vet inte hur han gör men Janne lyckas alltid vinna när vi spelar, det som annars alltid är jag som vinner, vet inte riktigt hur jag ska ta i tu med detta nederlag för mitt inre jag. Det är väl bara att acceptera antar jag. (det gör jag aldrig) haha!
 
Det är söndag och jag sitter just nu isolerad i köket då Stefan ligger inne i rummet och tittar på film, det får jag inte göra för jag ska plugga, då blir det lätt så att jag gör allt annat jag kan för att slippa detta! Snart måste jag göra det ändå för jag har tenta på lördag och utöver det så har jag 2 inlämningsuppgifter att göra. Puh, vem sa att det var lätt att vara student?
 
Blablabla
 
 
här kommer förresten ett roligt klipp från när jag, Adina, Sandra och Björn åkte lisebergsbanan på liseberg! Haha, Sandra var superrädd och Björn är supernöjd!! :D
 
Äsch, nu kan jag inte sitta här och skriva mer just nu, ha det så bra så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: