melinadavideit

2013-08-22
23:36:00

Presentation

Hej alla gamla goa fans!

Tillåt mig att presentera tillskottet i familjen som består av mig å Stefanos - Hades! En go och glad liten finsk lapphund med hjärtat på rätt ställe! Han kommer från Samejäntans kennel i C3 kullen - Samejäntans Charm, och nog är han charmig! En riktig prince charming.
Idag blev han hela 9 veckor gammal och vi har nu haft honom i 6 dagar fast det känns som att han varit här längre :)

Han kan redan sitt och han har börjat förstå att han numer heter Hades. Han kommer även på inkallning (oftast) vi jobbar fortfarande på den och snart kan han tass! Rumsrenheten går över förväntan. Han har bara kuckat inne en gång och det var direkt när han kom hem från kenneln och bilresan, jag hann bara komma innanför dörren med busen så klämde han ur världens rackabajsare i syrrans foppatoffel :D som han för övrigt har fetischer för, han bär runt på allas foppatofflor här hemma :) tur att det är dom i alla fall å inga dyrgripar!
Han säger numer till när han behöver kissa genom att gå mot dörren.

Inatt var första natten jag fick sova ända till 06.30! Mycket stolt matte var glad som slapp gå upp vid 03 som hon gjort de senaste nätterna :) första natten var vi upp 3 gånger, sen har det varit 2, sen 1 och inatt ingen! (Bara för det kommer det bli 5 inatt?!)

Han är duktig och vill ha alla sina leksaker i bädden, om vi busar med honom och slänger ur någon leksak så går han och hämtar den och lägger tillbaka den i bädden :) gofisen!


Kommentar:
#1: Heléne

Så söt han är!

2013-08-23 @ 09:59:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: