melinadavideit

2013-03-20
10:49:47

Godkänd
Hej på er godingar!
Idag är det onsdag, en snöig sådan. Det är sådär snöigt så det är alldeles vitt när man tittar rakt ut i luften. Hade jag inte varit så "vuxen" hade jag slängt på mig täckisarna och sprungit ut och slängt mig i snön, men som sagt så är jag "vuxen" nu :P ääää vem försöker jag lura?? det kryper lite i benen =)

Tyvärr har jag ett arbete att lämna in och redovisa om en vecka.. Bedömd redovisning. Oh shit, hur ska detta gå. Jag som helt tappar hjärnan när jag ska stå och prata inför folk jag inte riktigt känner och nu ska jag även övertyga dem om att min idé är bra och ska kunna hänvisa allt till teorin. Oooooh.... MEN, det sjuka är.. att.. igår så såg jag på Facebooksidan som min klass har, att vi nu ska anmäla oss till höstens kurser, alltså den sista hösten i min utbildning!! Va sjukt!! Efter denna kurs som tar slut nästa vecka så är det två kurser kvar på vårterminen, sedan är det bara 4 kurser på höstterminen och sedan är det examensarbete?!? WHAAT? vad händer..... jag är snart klar? herregud. vad göra sedan?

I vilket fall så fick vi äntligen resultatet från förra kursen som jag för övrigt tyckte var konstig. Vi hade en tenta och två inlämningsuppgifter, jag fick VG på tentan men G på inlämningsuppgifterna så mitt slutbetyg i den kursen blev G. Lite surt men jag är glad att jag klarade den! Det är ju huvudsaken i det hela!

Nu är det alltså meningen att jag ska börja skriva på mitt arbete då.. svåårt.. eller bara trööögt..

Puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: