melinadavideit

2013-09-01
02:00:50

Känslig!

Trodde man att hunduppfostran var lätt så hade man ju fel!!

Efter jag skrev det senaste inlägget gick allt som kan gå fel.. Just det, FEL!!
Hades hatade mig mest av allt på denna jord, han gjorde inget jag sa och pissade inne MINST 5 gånger fast han precis varit ute och dörren är öppen så det bara var för honom att springa ut som han brukar göra.. Och inte minst har han blivit grävling så han grävde i rabatten hela tiden!! Åå jag vart så arg/frustrerad/ledsen på att hundj*veln rent utsagt tvärvägrade mig! Detta resulterade i att jag igår lätt hade kunnat ge bort honom på grund av frustration! Såklart gjorde jag ju inte det och efter att jag satte mig och grät idag så blev allt bra igen!
Jag hade förmodligen för mycket känslor laddade på min känslobarometer vilket ledde till att Hades förmodligen inte fattat någonting. Vi är alltså nu kompisar igen och idag har vi myst (läs bråkat/busat) hos hans kompis Vilda med tillhörande matte :)


Kommentar:
#1: Heléne

Känner verkligen igen mig i det du skriver! Atle driver mig minst sagt till vansinne ibland för att i nästa stund vara den goaste lilla fluffbollen som finns! Men det kan ju bara bli bättre tänker jag när det känns som mest hopplöst :)

Svar: Ja verkligen är det känslomässigt påfrestande ibland!Men det är bara bryta ihop och komma igen :P
melina

2013-09-01 @ 18:51:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: