melinadavideit

2013-09-11
12:20:03

Onsdag!
Halloj!

Här sitter jag och slösurfar lite. Stefan kom precis hem och vi har fikat lite kaffe & bulle och sedan tvärslocknade han!

Han sov bara 4-5 timmar inatt då Hades började spy vid 4 tiden imorse! Inte konstigt att han spydde, han åt nå superäckligt bajs igår som jag trampade ner min sko i ordentligt! Jag trodde det var en grästuva som han inte skulle äta så jag satt foten på den och hahaa, gned den fram och tillbaka över "tuvan" så att han inte skulle komma åt den. Sen kom världens stank och det var nog bland den äckligaste doften jag känt av!! Usch och det stod jag och gnuggade in foten i!! Haha snacka om äckligt. Efter han ätit det han kom åt så tog det kanske 3 minuter tills han råspydde! Jag var påväg att göra detsamma, usch!

Hoppas han slutar äta bajs =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: