melinadavideit

2013-09-08
16:24:39

Sommar i september!

Sommaren känns onekligen som att den har kommit tillbaka!

Idag är de korta shorts å linne som gäller för att inte flyta bort, trots att man nästan flyter bort ändå, skulle tippa 25-26 grader varmt?? Sjukt skönt iaf!

Jag å steff tog Hades och Molle ner till Orsasjön å badade lite, mycket mysigt!
Bra koppelträning som gick skitbra och bra för Hades att se hur det fungerar när man är ute och går egentligen :)

Sjön var lite läskig först tyckte nog Hades men sen gick det bättre för att vara första gången. Han har både simmat och bara vadat runt i vattnet. Dock snubblade han på vattenytan och gjorde en kullerbytta som gjorde att han doppade huvudet men det var ingen fara :)


Kommentar:
#1: Heléne

Åh vad roligt att han gillade att bada! Jag har försökt få Atle till det förut men han har inte riktigt velat. Men nu i helgen var han faktiskt i och plaskade. Han simmade aldrig men han gick så långt ut han kunde utan att behöva göra det :)

Svar: Ja det var faktiskt över förväntan! Lite kinkigt i början men sen vågade han ta för sig mer så jag kan tänka mig att han blir en baddare på att bada :) hoppas Atle kommer över badkruketröskeln också :)
melina

2013-09-08 @ 20:43:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: