melinadavideit

2013-09-19
11:08:00

Veterinär
Helloo!

Imorse var det dags för återbesök hos veterinären för vår lillracka.
Han är så glad och fin! Charmar alla sköterskor och veterinärer och receptionister - dessutom andra besökare! Säger det igen, hans kennelnamn går inte av för hackor; Samejäntans Charm!

Det gick bra hos veterinären, nu väntar jag på samtal från honom med resultaten av blodprovet. Hoppas naturligtvis på det bästa =) Idag får vi sluta med en av medicinerna också, skönt för Hades att bara behöva få en medicin nu i en vecka till så vi slipper bråka med honom om de där.

Efter vi kom hem från veterinären gick vi ut på en promenad, den längsta han gått hittills tror jag?

Haha när vi kom in och jag tog av honom koppel och halsband sprang han in i vardagsrummet och jag hörde ett högt skall och tänkte; Men va? Han kan inte mena att han ska busa nu???
Så gick jag in och kollade och då har han tvärslocknat under soffan =)

Haha skallet kanske var ett njutningsskall för att han äntligen skulle få sova, eller om han försökte slåss emot sin trötthet =)
Haha golvet är fullt av sågspån för Hades älskar att gnaga på soffan!! Detta måste vi få bukt med!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: